30 päivän haasteita: askelkyykky, seinäistunta ja punnerrukset

Säännöllisyys on yksi avainsana, kun halutaan kehittyä liikkumisessa. Sosiaalisessa mediassa leviävät erilaiset liikuntahaasteet toimivat hyvinä keinoina pitää yllä säännöllisyttä. Printtaa haaste vaikkapa vessan peiliin tai muuhun paikkaan, jossa se sattuu silmiisi päivittäin. Haasteet lähtevät pienestä liikkeelle, joten ne on helppo kenen tahansa aloittaa. Progressiivisesti nousevat aika- ja toistomäärät kehittävät kuntoa kuin itsestään ja 30 päivän jälkeen huomaat takuulla tuloksia! Ei muuta kuin kokeilemaan!

– 

30 päivän seinäistuntahaaste

tumblr_n8pfynE8PZ1sm7pano7_1280

 

 –

30 päivän askelkyykkyhaaste

tumblr_n8pfynE8PZ1sm7pano4_1280

 –

 

30 päivän punnerrushaaste

tumblr_n8pfynE8PZ1sm7pano1_1280

Piditkö tästä jutusta? Pysy ajan tasalla Fitlandian treenipäivityksistä tykkäämällä meistä facebookissa!

Päivitetty viimeksi 22.07.2014

 

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *