5 stressinhallintakeinoa

5_stressinhallintakeinoa

Tässä viisi hyväksi havaittua keinoa, jolla voit hallita stressiä sen yllättäessä

tumblr_mslxhnsJK01suv7e2o1_500

  • Opettele irrottautumaan työstä välittömästi työpaikalta lähtiessäsi ja tee selvä ero työ- ja vapaa-ajan välillä. Jätä työläppäri ja -puhelin työpaikalle.

 

  • Pidä taukoja työn lomassa ja tee välissä vaikka taukojumppaa. Jos keskittyy intensiivisesti vain työhön koko päivän niin takuulla ajatus on jumissa työasioissa vielä illallakin. 

 

  • Älä huolehdi liikoja toisten asioista. Keskity omaan juttuusi ja ole siihen tyytyväinen.

 

  • Älä vaadi itseltäsi täydellisyyttä

 

  • Opettele sanomaan ei. Mieti mistä joudut luopumaan, kun vastaat kyllä. Usein se tarkoittaa aikaa pois itseltä, omasta hyvinvoinnista, perheeltä tai muilta elämässä oikeasti tärkeiltä asioilta.

FITLANDIA.fi – naisille jotka juoksevat omia polkujaan

Kuvan lähde: täällä

Päivitetty viimeksi 17.04.2015

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *