Katsaus viikkoon 45

Männä viikollakin (5.–11.11.) tuli harjoitettua jos jonkinlaista fyysistä aktiviteettia. Tosin kurjien säiden myötä ulkona harrastettavat lajit (lue: juoksu) näyttävät kadonneen ohjelmasta. Tulisipa kesä jo pian!

Maanantai: yläköysikiipeilyä 2 h
Tiistai: punttisali, jalat+selkä, 1 h 30 min
Keskiviikko: punttisali, rinta+olat+kädet 1 h 15 min, uinti 30 min
Torstai: punttisali, jalat+selkä, 1 h 15 min
Perjantai: aamuakrobatia eli aikuisten temppurata 1 h
Lauantai: –
Sunnuntai: vapaauintitekniikka 45 min, fillarointia 45 min

Lopulta maltoin kuin maltoinkin lauantaina pitää lepopäivän ja keskityin lähinnä lorvimaan netissä ja katsomaan viihdettä. Vapaauinnin tekniikkakurssin myötä uinti taitaa vallata juoksun tilan kalenterissani. Kalseana marraskuisena iltana lämmin uima-allas houkuttaa jotenkin enemmän, mutta ehkäpä alkaneella viikolla voisi yrittää juostakin hiukan.

Kuvituskuvana allekirjoittaneen ällöpinkki
uimapuku. 

Kohtapuoliin ajankohtaiseksi alkaa tulla myös punttiohjelman uudistaminen, nykyisellä kun on jo reilu pari kuukautta menty. Koska kaksi tai kolme punttitreeniä tuntuu olevan helpompi sijoittaa aikatauluihin kuin neljä, luulen, että suuntana olisi joko kaksijakoisen vaihtaminen kolmijakoiseen tai sitten yksijakoiseen, voimapainotteiseen treenin (sellaiseen simppeliin starting strenght -tyyliseen viritykseen). Viimemainittu houkuttelisi tällä hetkellä ehkä eniten, sillä muutenkin tykkään eniten tehdä isoja perusliikkeitä (kyykky, mave, penkki jne.), kun taas hauiskäännöt ja vastaavat tuntuvat ärsyttävältä nitkuttamiselta. Lisäksi olisi aika hauska olla vahvempi.

Avainsanat: ,

Miia Kirsi

Miia Kirsi

Miia on reilu kolmikymppinen pääkaupunkilaistunut humanisti ja tavoitteellisesti treenaava CrossFit-harrastaja.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *