Toinen viikko Dullstroomissa

Viime viikon kuulumiset julkaisen yksinkertaisesti harjoitusten muodossa. Niitähän tänne on tultu tekemään.  :)

Ma ip: Liikkuvuutta, juoksutekniikkaa, loikkia ja lyhyitä spurtteja ylämäkeen.

Ti a: Aamulenkki ja –jumppa

Ti ap: Kontrollitesti eli 4*1000m PK1, PK2, VK1 ja VK2 sykkeillä. Mitataan laktaatit ja seurataan niiden ja vauhtien avulla palautumistasoa.

Ti ip: Pitkä suunnistus, josta 1.25 h aerobisen kynnyksen tuntumassa eli reippaahkosti. Näissä metsissä on erittäin pehmeä ja rankan tuntuinen neulaspohja, joten harjoituksen jälkeen tunsi juosseensa metsässä.

Ke a: Aamujumppa

Ke ap: Palauttava hölkkälenkki ja päälle vähän rullauksia.

Ke ip: Toinen palauttava hölkkä ja 30 min kevyt kuntopiiri.

To a: Aamulenkki ja –jumppa

To ap: Pyramidivedot ruohoradalla 2, 4, 6, 8, 4, 6, 8, 6, 4, 200 m rennon kovaa niin, että 800 metriset anaerobisella kynnyksellä ja muut hieman kovempaa vauhtia. Palautukset vetojen väleissä eivät tuntuneet palauttavan yhtä hyvin kuin maan pinnalla Pirkkahallissa.

To ip: Pilates 1h + alku- ja loppuverkat juosten

Pe a: Pidennetty aamulenkki

Pe ip: Juoksutekniikkaa, liikkuvuutta ja nopeusvoimaa loikkien ja spurttien avulla.

La a: Aamulenkki

La ap: Suunnistusvedot, 5*n.6 min siinä juuri anaerobisen kynnyksen alla.

La ip: Body Balance + verryttelyt

Su ap: Sauvakävely 3h, alamäet juosten. Parin kilometrin oikaisu heinikkoisen ja soisen laitumen läpi lehmiä pujotellen ja muutaman aidan yli kiipeillen.

Yht. 16h45min

Sain ladattua tunnelmia myös kuvien muodossa, joten tässä muutama otos:

puhelin7.1-009-320x568

Lenkkipolkua ja -seuraa

Etelä-Afrikka-082-768x1024

Kirmausta mukavan pehmeällä Belfastin ruohoradalla.

 

 

Välillä pilvinenkin sää on kiva, varsinkin pitkällä lenkillä. Taustalla meidän pihaa.

Välillä pilvinenkin sää on kiva, varsinkin pitkällä lenkillä. Taustalla meidän pihaa.

 

Seuraavassa blogitekstissä kertomukset Krugerista!

 

 

Avainsanat: , ,

Venla Niemi

Venla Niemi

Venla on 23-vuotias suunnistajatar Tampereelta. Lajiinsa hän on tutustunut jo 6-vuotiaana, mutta tavoitteellisempi urheileminen alkoi 14-sarjassa nuorten SM-kisojen tullessa ohjelmaan. Tämän jälkeen harjoittelu on ollut nousujohteista sekä määrien että vauhtien suhteen ja päämääränä on aikuisten sarjan menestys.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *