Treeniviikko 42 (ja 41)

Meinaa taas jäädä tämä blogiharrastus kaikenlaisen muun toiminnan jalkoihin, pannahinen! Rustataan nyt kuitenkin tänne viime ja edellisen viikot urheilut ensinnä.

Viikko 41, 8.–14.10. meni suurimmalti osin reissussa, ja itseasiassa ehdinkin jo edellisessä postauksessa käsitellä ne viikon vähäiset liikunnat, mutta laitetaan ne nyt tähänkin:

Maanantai: aamulla sali (grappling circuit ja lisäksi punnerruksia, leukoja ja vatsoja), illalla juoksulenkki 58 min, 8,10 km, 8,4 km/h, syke ka 150 bpm, max 178 bpm
Tiistai: –
Keskiviikko: –
Torstai: –
Perjantai: –
Lauantai: –
Sunnuntai: –

Hoo, näyttääpä jäätävältä. Toisaalta ehkäpä lepoviikko tuli kuitenkin tarpeeseen. Lisäksi reissussa tuli kuitenkin jonkin verran käveltyä ympäriinsä. Lisäksi syke nousi melko korkealle jännityksestä ajellessamme lievästi pelottavia vuoristoteitä jossain Espanjan keskiylängöllä.

Viikko 42, 15.–21.10 näyttääkin jo paremmalta.

Maanantai: – (matkapäivä, olin kotona vasta yöllä)
Tiistai: juoksulenkki, 34 min, 5,15 km, 9 km/h, syke ka 155 bpm, max 183 bpm
Keskiviikko: punttisali, jalat+selkä, n. 1 h 15 min
Torstai: punttisali, kädet, rinta ja olat, n. 1 h 30 min
Perjantai: punttisali, jalat+selkä, n. 1 h
Lauantai: punttisali, rinta, olat ja kädet, n. 1 h, juoksua n. 35 min., 5,4 km
Sunnuntai: yläköysikiipeilyä n. 2 h

Aika normaali viikko siis. Reilun viikon tauko punttireenissä tuntui heti lihaskolotuksena treenien jälkeen, mutta kolotus oli kuitenkin lähinnä mukavaa laatua. Tosin tein jälleen sen virheen, että menin kiipeilemään käsitreenipäivän jälkeen, etenkin kun tein lauantaina kaksi sarjaa sekä hauiksille että ojentajille (normaalien yhden sijaan). Yllättäen käsivoimat eivät olleet sunnuntaina kiipeilyä ajatellen ihan optimaalisimmillaan. Lauantai olikin muuten vähän erikoispäivä, kun päätin vaihteeksi käydä eri salilla. Lauantaina siis juoksin Kumpulan liikuntakeskukselle ja takaisin, ja välissä tein punttitreenin. Ihan hauska kombo, joskin käyn Kumpulan salilla sen verran harvoin, että olin vähän pallo hukassa. Siellä on kyllä vähän parempi varustelutaso kuin Hallintorakennuksella, löytyy kahvakuulia ja leuanvetokuminauhojakin (harmi ettei ollut selkäpäivä!), joten voisin ehkä alkaa käydä siellä useamminkin.

Ai niin, viikon toinen uutuus meinasi unohtua! Otin vatsaohjelmaan voimapyörän! Ai että!

Avainsanat: ,

Miia Kirsi

Miia Kirsi

Miia on reilu kolmikymppinen pääkaupunkilaistunut humanisti ja tavoitteellisesti treenaava CrossFit-harrastaja.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *