Ideoita juoksulenkkien piristämiseksi!

1. Kokeile juosta musiikin tempoon.

2. Kuuntele äänikirjoja.

3. Juokse tasavauhtisen lenkin sijaan intervalleja.

4. Mene paikalliselle urheilukentälle ja juokse sitä ympäri. Kokeile juosta esimerkiksi 50m, 100m, 200m, 300m, 400m, jne. Kävele palautukseksi aina sama matka, jonka juoksit.

5. Leikittele vauhdilla – juokse joka toinen alamäki kiihdyttäen ja valitse juoksureitiksesi mahdollisimman vaihteleva maasto.

6. Kokeile polkujuoksua!

7. Osallistu huippujuoksijoiden vetämälle kurssille ja opi treenaamaan kuin huippujuoksija!

http://www.pinterest.com/pin/526217537682365270/

http://www.pinterest.com/pin/526217537682365270/

Muita toimiviksi havaittuja keinoja lenkkien piristämiseksi:

 8. Mieti, mitä kaikkia uusia ihania treenivaatteita aiot hankkia, kun lenkki on ohi.

9. Keksi hyviä keskustelunavauksia tulevia tapaamisiasi ajatellen.

10. … ja unohda ne lenkin loppuun mennessä.

11. Kuvittele Bradley Cooper juoksemaan edessäsi.

12. Tee sama Ryan Goslingin kanssa.

13. ..ja Chris Evansin.

14. Mieti, minkä herkullisen (ja terveellisen) aterian aiot syödä lenkin jälkeen.

15. Unohda kaikki muu, keskity vain juoksemiseen ja anna endorfiinien nostaa fiilis huippuunsa!

 

Pysy ajan tasalla uusimmista treenivinkeistä ja -trendeistä ja tykkää Fitlandiasta facebookissa!

Päivitetty viimeksi 27.03.2015

 

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *