Käytännönläheisiä terveysvinkkejä

Fitlandian etusivulla julkaistaan päivittäin uusi terveysvinkki, ja sivuston olemassaolon aikana erilaisia liikkumiseen ja terveelliseen näitä elämäntapaan liittyviä lyhyitä tietoiskuja on kertynyt jo satoja. Tähän juttuun on poimittu muutamia käytännönläheisiä vinkkejä kokeiltavaksesi! ;)

tumblr_n9hez24eLe1ssz8w0o1_500

– Juo vettä janoosi ja vältä tai ainakin rajoita sokeroitujen juomien ja mehujen juomista! –

– Laita liikkuminen etusijalle ja televisio toiselle! –

– Kokeile aamulenkkiä! 20 minuutin pyrähdys laittaa päivän käyntiin ihan eri tavalla! –

– Foam roller on erinomainen lihashuoltoväline. Sitä voi hyvin kutsua köyhän naisen hierojaksi! –

tumblr_n9hvyf7XcN1ta38k7o1_500

– Hiilihydraattien tyyppi on tärkeämpää kuin määrä. Suosi vihanneksia, hedelmiä, kokojyvää ja papuja vaaleiden viljojen sijaan! –

– Hyvä muistaa: Poltat kaloreita enemmän 23 tunnin aikana, jolloin et urheile kuin tunnin urheilemisen aikana! –

– Juoksukengät tulisi vaihtaa 700-800 juoksukilometrin jälkeen! –

Näyttökuva 2014-8-5 kello 12.23.50

Fitlandian terveysvinkit löytyvät etusivulta.

 – Osta välipalaksi töihin/kouluun purkkihedelmiä, kuten purkkiananasta tai -papaijoita. Näin sinun ei tarvitse ostaa kahvipullaa tai muuta epäterveellistä nälän yllättäessä! –

– Ota tavaksesi aloittaa päiväsi terveysvinkillä! ;) –

Pysy ajan tasalla liikkumisen ja terveellisen elämän asioista tykkäämällä Fitlandiasta myös facebookissa!

Päivitetty viimeksi 28.02.2015

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *