Kiireisen pikatreeni!

Kiirettä pukkaa, ei löydy mitenkään aikaa treenata…..

Kyllä muuten varmasti on aikaa ainakin tälle ”kiireisen pikatreenille” – vaikka sitten yhden kierroksen verran! ;)

– Kiireisen pikatreeni: 4 liikettä – toistot 5-10-15-20 / kierroksia niin monta kuin haluaa – 

1) Punnerrukset (haluamallasi variaatiolla), 5 toistoa

2. Burpee (haluamallasi variaatiolla), 10 toistoa

3. Seinäistunta, 15 sekuntia

4. Kehonpainokyykky, 20 toistoa

Tee niin monta kierrosta kuin haluat (/ehdit)!

FITLANDIA.fi – naisille jotka juoksevat omia polkujaan

Päivitetty viimeksi 26.1.2016

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (1)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

  • meri

    Ohhoh, tulipa rivakasti, kiitos kovasti! Oon kaivannut esimerkkiä kevyestä viikosta, ja nyt sen sain! tiedostan kyllä, että sun kevyt on varmaan melkein mun raskas. ;)

    Vastaa

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *