Pähkinävinkkejä

Pähkinöiden päivittäinen syöminen on todettu moneen otteeseen terveyttä edistäväksi. Pähkinöitä on usein kuitenkin haastavaa ujuttaa ruokavalioon. Tässäpä käytännön vinkit siihen, kuinka arkiruokaan saat lisättyä pähkinöitä huomaamattasi!

Fitlandia_pähkinät_sanna

1. Lisää jugurtteihin, rahkaan tai pirtelöihin pähkinöitä tai siemeniä.

2. Mausta aamupuurosi pähkinärouheella.

3. Pähkinät ja siemenet sopivat tosi hyvin mukaan tuoresalaattiin!

4. Kanna käsilaukussasi mukana pieni pussi pähkinöitä. Näin niitä tulee napsittua pikkunälän yllättäessä, etkä sorru nälkäisenä herkkuihin.

5. Korvaa karkit jugurttipäällysteisillä pähkinöillä.

Haaste sinulle: Kokeile jotain näistä vinkeistä jo tänään! ;)

FITLANDIA.fi – naisille jotka juoksevat omia polkujaan

Päivitetty viimeksi 02.08.2015

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *