Tehokas ja nopea porrastreeni

Kokeile tätä tehokasta porrastreeniä vaikkapa oman lähialueesi portaikossa!

LIIKKEET:

1. Lämmittely: Kävely ylös

2. Nopea tupla-askel

3. Sivuaskel molemmin puolin

4. Päkiähyppy

5. Sivuristiaskel

6. Luisteluhyppy

7. Askelkyykkykävely

8. Askelkyykkykävely polvennostolla

9. Matala askelkyykkykävely

10. Tasajalkahyppy

11. Nopea spurtti

Tee jokaista liikettä 1-3 nousun verran sen mukaan miten pitkän ja rankan treenin haluat itsellesi.

Hyviä nousuja! :)

// Jussi Pesola, Fitlandian perustaja, Urheiluopistojen PT

 

Pysy ajan tasalla liikkumiseen ja terveelliseen elämäntapaan liittyvistä trendeistä tykkäämällä Fitlandiasta facebookissa!

Päivitetty viimeksi 03.6.2016

Jussi Pesola

Jussi Pesola, FITLANDIA.fi

Kirjoittaja on Fitlandian perustajajäsen, Urheiluopistojen Personal Trainer, valmentaja ja intohimoinen kilpakuntoilija.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *