Terveyspirtelö

Pirtelö_Fitlandia
Onko sinulla vaikeuksia mahduttaa ruokavalioosi tarpeeksi marjoja, kasviksia tai hedelmiä? Nauti aamu- tai välipalaksi pirtelö, joka sisältää noita kaikkia. Saat nautituksi osan päivän marja- ja kasviskiintiöstä helposti.
Monia kummaksuttaa laittaa pirtelön sekaan salaattia, mutta kokeilu kannattaa: salaatti sopii joukkoon todella hyvin, parantaa pirtelön ravintoarvoa eikä erotu maun puolesta oikeastaan ollenkaan.
Fitlandia_pirtelö

Fitlandian terveyspirtelö

mustikoita
mansikoita
1 banaani
1 avokado
Romaine -salaattiTilkka vettä, jugurttijuomaa tai vaikka maitorahkaaLaita ainekset blenderiin ja surruuta sileäksi. Mikäli haluat pirtelöön proteiininlähteen, lisää joukkoon muutama lusikallinen maitorahkaa. Nauti! :)

FITLANDIA.fi – naisille jotka juoksevat omia polkujaanPäivitetty viimeksi 21.07.2015

 –
Fitlandian toimitus

Fitlandian toimitus

Fitlandian toimituksesta vastaavat liikunta- ja terveysalan ammattilaiset. Loimme FITLANDIA.fi-yhteisön, jotta löytäisit yhdestä ja samasta paikasta luotettavan ja inspiroivan tiedon terveellisen ja liikunnallisen elämän edistämiseksi ja paremman fiiliksen saavuttamiseksi.

Kommentit (0)

Kaikkien kommenttien tarkastus on käytössä. Ethän siis lähetä kommenttiasi useampaan kertaan, kiitos.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *